Мнения, препоръки и оплаквания

Искате да споделите какво мислите за блога?

Имате конкретни препоръки за усъвършенстване съдържанието, формата и визията на блога?

Желаете да изразите недоволство или несъгласие с написаното в дадена статия, със стила и използваните изразни средства?

Не се колебайте да добавите своя коментар и мнението Ви ще бъде взето предвид!

Благодаря на всички, които подпомагат развитието на блога!

  1. Милен Петров
    28.02.2011 в 22:29

    Здрасти,
    много готин блог си направил.
    Идвало ли ти е на ум, че има две фирми в България ТЕХНОМАРКЕТ и ТЕХНОПОЛИС с доста еднаква визия. Как би коментирал логата с еднакъв цвят!?

    • 09.03.2011 в 19:53

      Здравей,
      Благодаря ти за положителната оценка на блога!
      При първа възможност бих могъл да разгледам представения казус с Техномаркет и Технополис. Прав си, че има сходство в цветовете и от гледна точка на брандинга това не е добре. Аз лично съм привържаник на стремежа към отличаване от конкурентите, но видимо мениджърите във двете фирми мислят по друг начин.

  2. Калоян
    26.07.2011 в 08:30

    относно двете компании – поне едната да беше избрала синия цвят, за да се диференцира спрямо другата. нито едната от компаниите няма фокусирано послание към пазара от друга страна.
    но – в страната на слепците едноокият е цар – това, което искам да кажа е, че при еднакво некадърна брендинг политика на двете компании, и липса на конкуренция, брендинг грешките им не са фатални. проблем би имало при навлизането на световен гигант, както в момента ИКЕА навлиза в света на мебелите

    • 01.08.2011 в 18:26

      Да, напълно съм съгласен! Поради тази причина повечето мениджъри остават с погрешно впечатление за правилните тактики и стратегии, изхождайки от дългогодишен опит, а не от солидни подготовка и познания 🙂

  3. Иван Стоименов
    01.08.2011 в 17:57

    Здравейте казвам се Иван Стоименов, ще ви подам сигнал, който не би трябвало да е проблем на една съвременна европейска държава ! Надявам се да обърнете сериозно внимание на ситуацията в която се озовах.Случаят е следният. На 25.07.2011г закупих електроуред- хладилник марка ARISTON SBM-1822 -комбиниран с фризер за което имам съответните документи. На 28.07.2011г -четвъртък от фирмата -ТЕХНОМАРКЕТ магазин Люлин бул. Европа 189 с тел. 02/ 925 00 26. ни докараха хладилника по предварителния регламент по който работи горепосочената верига магазини. До тук добре приехме го всичко беше наред, докато след 2 дни дойде врвме да го пуснем в употреба-за това сме го купили , започнах ме да търсим в книжките и документи те с които разполагах ме и които ни бяха дали от магазина , но уви за наша най голяма изненада нямаше инструкция-упътване или каквото и да е елементарно помагало на нашият БЪЛГАРСКИ език.Не знам но аз и цялото ми семейство останахме силно огорчени, запитах се това не е ли поредната ДИСКРИМИНАЦИЯ на която ни подлагат постоянно. Как е вазможно да се продават на българският пазар стоки за масова употреба , стоко които са предназначени за нас българските потребители и да не се предоставя упътване, меню или каквото и да е ????Това не е ли в нарушение на законите за търговия , не е ли потъпкване на правата на потребителя. Настоявам и искренно се надявам за вашето съдействие аз лично ще си потърся правата и по друг законов път! Мисля ,че този случай трябва да бъде изключение и се надявам заедно с вас да се постараем това да не се повтаря. Телефоните за контакт с които мога да ви бъда полезен са; 0879 04 39 44; 0896 406 995. дом. 02/ 85

  4. 01.08.2011 в 18:40

    Здравейте Иван!
    Благодаря Ви за изпратения коментар. Ситуацията наистина е недопустима и също се учудвам, как е възможно в 21-и век в страна от ЕС да се случват подобни неща. За съжаление това не е изключение, макар да има известно развитие по този въпрос. Моят съвет е своевременно да потърсите Асоциацията на потребителите – http://www.aktivnipotrebiteli.bg/. Търговец в крайна сметка е длъжен да спазва интересите на крайния потребител.
    Отделно ще създам статия относно двата конкуриращи се магазина и там вече ще може да се добавят коментари по различни въпроси, свързани с тяхната дейност и с брандинга им 🙂

    • 01.08.2011 в 18:44

      Друг удачен вариант са форумите, чрез които оплакването Ви ще постигне доста масова гласност 🙂

  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар