Начало > За популяризирането > Потребителските ревюта – мощно брандинг средство

Потребителските ревюта – мощно брандинг средство

Според законите на брандинга една марка се изгражда чрез популяризиране. Това предвижда присъствие в съдържанието, което се консумира от читателите целево под една или друга форма, а не в колоните за реклама и дори платени съобщения или публикации. Всичко, което по някакъв начин се асоциира с платената форма на общуване с аудиторията се приема с по-ниска степен на доверие отколкото авторските материали.

Според последните проучвания, близо 90% от потенциалните потребители се доверяват на мнението на близките си приятели и познати, когато трябва да решат дали да си закупят даден проудкт. Около 70% пък са склонни да вземат предвид мнението на напълно непознати хора по отношение опита и преживяванията им при взаимодействието с дадена марка. Разрастването на социалните мрежи като платформа за споделяне на съдържание допълнително усилва тази тенденция към вслушване в оценките и препоръките на независими източници. Дадено мнение може да постигне невъобразима популярност за броени часове.

Точно на етапа, когато дадена марка има нужда от популяризиране за изграждане на стойността си, потребителските ревюта се оказват доста мощно средство за тази цел. Става въпрос за тези, които са искрено написани и неподправени за нуждите на един или друг рекламодател. Няма по-мощно средство за представяне пред непозната аудитория от това някой да каже няколко добри думи за теб. Някак си хората ще се отнесат по-позитивно и с по-голямо доверие, отколкото ако ти самия твърдиш всички тези факти за себе си. Същото важи и при брандинга. Една марка се популяризира най-силно, когато присъства вътре в съдържанието, но представена от независима гледна точка на трето лице.

В България все още сайтовете за потребителски ревюта са рядкост. Това би трябвало да се промени колкото се може по-скоро, тъй като все повече хора търсят необходимата им информация онлайн. Списанията и вестниците, телевизионните предавания са добър вариант, но да се пренебрегва Интернет ще е направо кощунство. Ако някой има инфо за сайтове, които предлагат добри ревюта на продукти или услуги на български, нека да ги сподели като коментар към статията 🙂

Bookmark and Share

Advertisements
  1. Все още няма коментари.
  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: