За автора

Казвам се Виктор. Родом съм от Варна и се гордея, че мога да живея и да се стремя да допринасям за развитието на този прекрасен град.

Професионалната ми страст е брандингът. Това е областта, в която се развивам и специализирам непрекъснато. Изповядвам бизнес концепция, насочена изцяло към потребителите, които са истинските ръководители и собственици на една марка, фирма или корпоративна дейност. Убеден съм, че стриктното спазване и прилагане неотменните закони на брандинга е това, което ще изведе всяко начинание към успех. Бранд може да е всичко – от отделната личност или продукт до цяла мултинационална корпорация.

Според мен, пазарът представлява сбор от умовете и възприятията на клиентите. Именно върху тях трябва да се фокусира всеки играч.

Посветил съм се изцяло върху изучаване и оптимизиране процесите по създаването на марки на любовта. Знам, че с постоянство и стабилна ценностна система всичко се постига, рано или късно. Любовта на хората се спечелва, а не се налага! Вярвам, че за успешните продажби са необходими два подхода:

  • насищане на всички възможни точки за контакт с потребителите (оф- и онлайн), с цел осигуряване на присъствие там, където хората търсят даден продукт и тогава, когато той им е необходим;
  • изключително, възхитително равнище на обслужване, което надхвърля очакванията на клиентите, създадени от брандинг обещанията за стойност на продукта.

Вярвам, че близостта с потребителите създава необходимата интимност във взаимоотношенията им с марката, която на свой ред води до любов и безрезервна вярност. За да получиш нещо, първо трябва да дадеш, но без да се натрапваш. Против съм всяко вмешателство без покана в личното пространство на хората, особено с цел продажби. Считам, че всеки потребител е умен и оценява жестовете, които далновидните производители са направили за неговото обучение в конкретна област.

Професионалното си израстване и изграждане дължа на:

  • дългогодишното си активно членство (над 5 години) в най-голямата международна студентска организация в света – AIESEC, благодарение на което съм придобил безценен опит в сферата на лидерството, съблюдявайки най-добрите бизнес практики;
  • работата ми в чужбина – отличен тест за собствените възможности за адаптация в мултикултурна среда и доказване на уменията и знанията, придобити в AIESEC и в университета;
  • следването ми в Икономическия университет във Варна и придобиването на бакалавърски степени по две специалности – туризъм и маркетинг;
  • контактите ми със силни и стойностни личности от целия свят.

Владея отлично английски, свободно на много добро говоримо и писмено ниво руски. Изучавал съм близо 9 години френски и над 4 години немски. Имам основни познания още по полски и словашки. Лингвистиката ми е отдавнашна страст. Обичам да преподавам български на чужденци и се гордея с всеки мой успешен ученик. В свободното си време обичам да чета класическа литература и да се занимавам с творческа фотография, както и със спорт.

Брандинг идеалист съм, който всячески се стреми да доказва в практиката, че успех в България може да се постигне по честен път и с морални средства. За мен няма авторитети по подразбиране. Готов съм да поставя под въпрос всяка гледна точка, с цел предлагане на друго мнение, когато то се различава от изказаното. Отявлен противник съм на масовото мислене, стадното чувство и подражанието в личен и в бизнес аспект.

Любовта и пълното отдаване на любимия човек са крайните цели за съществуването на всеки индивид! Всичко останало се явява средство за постигането им и следва да бъде в подчинение. Същото важи и при изграждането на взаимоотношенията „бранд-клиент“ 🙂

Ако споделяте моите виждания, ценности и идеали, желаете да си сътрудничим в процеса по развитието на вашите марки, имате идеи за интересни нови статии и теми, не се колебайте да ми пишете на e-mail: vic_tomov@yahoo.co.uk.

Advertisements
%d bloggers like this: